Γιατί να Επιλέξετε το 3CX  Phone System
SuperUser Account
/ Categories: Uncategorized

Γιατί να Επιλέξετε το 3CX Phone System

Το 3CX είναι ένα VoIP Τηλεφωνικό Σύστημα, που λειτουργεί καθαρά μέσα από ένα αξιόπιστο και με απεριόριστες δυνατότητες λογισμικό, που μπορεί να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε PC ή server φυσικό ή cloud. Μπορεί να εγκατασταθεί σε μηχάνημα στο χώρο της επιχείρησής σας ή σε απομακρυσμένο server.
Το 3
CX το χρησιμοποιούν και το εμπιστεύονται μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, όπως η American Express, η Pepsi, η Mitsubishi Motors, τα Intercontinental Hotels & Resort, η Harley Davidson, η Boss, η Carlsberg και πολλές άλλες.

Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά και ποιοι οι λόγοι για να επιλέξετε το 3CX Phone System?

1.   Απεριόριστες Δυνατότητες σε Χαμηλή Τιμή
Με το 3CX συνδέετε απεριόριστα εσωτερικά τηλέφωνα χωρίς επιπλέον κόστος. Το κόστος βασίζεται στον αριθμό ταυτόχρονων εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο υφιστάμενος εξοπλισμός και καλωδίωση.

2.   Καθημερινή Οικονομία
Οι εξερχόμενες κλήσεις που πραγματοποιούνται μέσα από πάροχους VoIP τηλεφωνίας έχουν ασύγκριτα χαμηλότερες χρεώσεις. Επίσης όλες οι ενδοεταιρικές κλήσεις είναι απολύτως ΔΩΡΕΑΝ!!!  
Συνδέστε όλα τα σημεία και τα υποκαταστήματα της επιχείρησής σας με εσωτερικά τηλέφωνα, ή χρησιμοποιήστε τα κινητά σας για να λαμβάνετε και να πραγματοποιείτε εσωτερικές κλήσης όπου κι αν βρίσκεστε.
ΕΝΔΟΕΤΑΙΤΕΡΙΚΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!

3.   Φορητότητα Κλήσεων και Εργασίας
Οι κλήσεις από  και προς εξωτερική γραμμή, αλλά και από και προς τα εσωτερικά της επιχείρησης, γίνονται χωρίς πρόβλημα από οπουδήποτε (εφόσον υπάρχει σύνδεση στο internet) μέσω του Android ή του iPhone κινητού. Η φωνητική αλληλογραφία και τα FAX λαμβάνονται μέσω Email. Έτσι οι κλήσεις δεν χάνονται και δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείτε τους αριθμούς κινητής τηλεφωνίας, όταν βρίσκεστε εκτός γραφείου.  

4.   Ενοποιημένη Επικοινωνία
Το λογισμικό του 3CX περιλαμβάνει προηγμένες λειτουργίες χωρίς επιπλέον χρέωση, όπως έλεγχος παρουσίας (presence) των εσωτερικών τηλεφώνων, λειτουργία προώθησης FAX και φωνητικής αλληλογραφίας σε email, διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις και ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων.
Όλα γίνονται πανεύκολα κα ΔΩΡΕΑΝ με ένα λογισμικό, το 3
CX.

5.    Call Center με Προηγμένες λειτουργίες
Το 3CX προσφέρει προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου για μέγιστη παραγωγικότητα των εργαζομένων και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών.
Με το 3
CX έχετε εικόνα, για την κατάσταση και την αναμονή κλήσεων, στην οθόνη σας, σε πραγματικό χρόνο.  Χρησιμοποιείστε τη λειτουργία Call Back για τους πελάτες που δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν.
 Με τις λειτουργίες Listen, Whisper και Barge, έχετε τη δυνατότητα να ακούτε τις κλήσεις χωρίς να το γνωρίζει ο καλών και ο καλούμενος, καθώς και να επέμβετε σε κλήσεις.

6.    Ενσωμάτωση του 3CX με το CRM της Επιχείρησης και όχι μόνο.
Κάντε κλήσεις απευθείας από την CRM εφαρμογή σας. Το 3CX και το CRM σας, συνδέονται έτσι ώστε όταν έχετε εισερχόμενη κλήση να εμφανίζεται η ταυτότητα του ατόμου που σας καλεί και όχι απλά ο αριθμός τηλεφώνου του. Επίσης σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε κλήσεις στις επαφές με ένα μόνο κλικ! Η ακριβής καταγραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων με διάρκεια κλήσης, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε αναφορές σχετικά με τις δραστηριότητες των πελατών και του προσωπικού σας.
Χρησιμοποιήστε επίσης το Office 365, τις επαφές Google ή Τηλεφωνικό Κατάλογο για τις ίδιες λειτουργίες.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ VoIP ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 3CX ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Previous Article Γιατί η Επιχείρησή σας χρειάζεται την VoIP Τηλεφωνία;
Next Article Τι Σημαίνει VoIP Τηλεφωνία;
Print
879 Rate this article:
No rating

Please login or register to post comments.



  
  
  
 
 IMAGENET SOFTWARE
 info@imagenetsoft.gr
  +302645300896
 +302645200096 (VoIP)
 Ζαμπελίου και Φίλλιπα
31 100, Λευκάδα


More Information


Send